فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۵۷۵۳
انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۹

نماینده کهگیلویه به کرونا مبتلا شد

نماینده کهگیلویه به کرونا مبتلا شد

دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی صدور پیامی از ابتلای  سید محمد موحد به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام
با سلام و تحیت
به استحضار میرساند نظر به شیوع ویروس کرونا و برنامه های فشرده دیدارهای و بازدید از مناطق مختلف، تست کرونای سید محمد موحد مثبت اعلام و بنا به توصیه پزشکان و متخصصین، بالاجبار همه برنامه های ملاقات، بازدید و جلسات از پیش تعیین شده لغو می‌شود و تا اطلاع ثانوی برای حفظ سلامتی خود و مردم عزیز در قرنطینه خواهند بود.

بی شک دعای خیر شما مردم نجیب می‌تواند در بهبودی کامل ایشان موثر باشد.
در پایان همه شما بزرگواران را به رعایت بهداشت فردی و توصیه های بهداشتی و درمانی دستگاههای مربوطه دعوت می نماییم.

برچسب ها: کرونا
ارسال به دوستان
چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود"