فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۱-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۷۵۳۵
انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۱-۰۸-۱۴۰۲

پایان سرمربیگری رحمتی در نساجی

پایان سرمربیگری رحمتی در نساجی
رحمتی که تاکید داشت می‌تواند اوضاع نساجی را بهبود بخشد و امیدوار بود این اتفاق را رقم می‌زند، ظاهرا وضعیت موجود در قائم‌شهر را برای ادامه همکاری مساعد ندیده و در نهایت تصمیم به خداحافظی گرفته است.

سرمربی نساجی مازندران پس از دیدار با ذوب‌آهن از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در سومین تجربه سرمربیگری خود در چهاردهم خردادماه امسال هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت و پس از اینکه یک سال و سه ماه در آلومینیوم اراک فعالیت داشت، تصمیم گرفت به تیم شمالی که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، برود و چالش جدیدی را تجربه کند ولی ظاهرا کارش با این تیم خیلی زود به پایان رسیده است.

نساجی مازندران در شرایطی با رحمتی کارش را آغاز کرد و سه اردوی آماده‌سازی پیش فصل داشت که بخاطر جدا شدن تعداد زیادی از بازیکنان و جذب کمتر نسبت به تعداد نفراتی که از این تیم رفتند، با چالش کمبود بازیکن پس از مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها در جریان مسابقات مواجه شد و همین مسئله در نهایت کاری کرد تا این سرمربی تصمیم به خداحافظی از شاگردانش بگیرد.

سید مهدی رحمتی در طول حضورش در نساجی مازندران در 9 مسابقه لیگ برتری 6 امتیاز و در چهار بازی لیگ قهرمانان آسیا 3 امتیاز به دست آورد که وضعیت فعلی این تیم موجب شد تا شکست امروز مقابل ذوب‌آهن این سرمربی را در وضعیت غیرمنتظره قرار دهد و (احتمالا) به پایان کارش با این تیم برسد.

شعار تماشاگران نساجی در چهار مسابقه پیاپی و به ویژه در جریان دیدار قبل در لیگ قهرمانان مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان که منجر به حذف این نماینده آسیایی ایران از آسیا شد، کاری کرد تا اوضاع برای رحمتی بحرانی شود و گل لحظاتی پایان ذوب‌آهن در بازی امروز، دوباره همان شعارها را بر سر زبان‌ها انداخت.

سرمربی جوان نساجی که شاید به اندازه 5 سال در طول 5 ماه حضورش در این تیم کسب تجربه کرده باشد، پس از گل دوم ذوب‌آهن و شکست تیمش در ورزشگاه شهید وطنی ناباورانه و مات و مبهوت زمین را نگاه می‌کرد و خیلی زود هم به سمت رختکن رفت و در نهایت هم دور از چشم همه از استادیوم رفت ولی قبل از آن یک اتفاق مهم رخ داد.

رحمتی که تاکید داشت می‌تواند اوضاع نساجی را بهبود بخشد و امیدوار بود این اتفاق را رقم می‌زند، ظاهرا وضعیت موجود در قائم‌شهر را برای ادامه همکاری مساعد ندیده و در نهایت تصمیم به خداحافظی گرفته است.

آنطور که خبرنگار ما کسب اطلاع کرده، سید مهدی رحمتی پس از شکست مقابل ذوب‌آهن، از بازیکنان تیمش خداحافظی کرده و حالا در صورت موافقت رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی، این سرمربی خیلی زود و پس از حدود پنج ماه به پایان کارش با تیم محبوب مازندران می‌رسد.

ارسال به دوستان
روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است