فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۸ - ۱۲-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۲۷۱۲
انتشار: ۰۷:۵۸ - ۱۲-۰۹-۱۴۰۲

ضرب و شتم پرستار این بار در یاسوج

ضرب و شتم پرستار این بار در یاسوج
حادثه بامداد صبح امروز شنبه (۱۱ آذر ماه) در بخش اورژانس بیمارستان شهید جلیلی یاسوج در حالی اتفاق افتاد که یک پرستار با حمله یکی از همراهان بیمار، با ضربات چاقو از ناحیه گردن به شدت مصدوم شد و هم اکنون در بخش فوریت‌های پزشکی بستری است.

یکی از پرستاران بیمارستان جلیل یاسوج، بامداد صبح امروز شنبه مورد حمله همراه یکی از بیماران قرار گرفت و به شدت مصدوم شد.

یک منبع کارگری در یاسوج به خبرنگار ایلنا گفت: حادثه بامداد صبح امروز شنبه (۱۱ آذر ماه) در بخش اورژانس بیمارستان شهید جلیلی یاسوج در حالی اتفاق افتاد که یک پرستار با حمله یکی از همراهان بیمار، با ضربات چاقو از ناحیه گردن به شدت مصدوم شد و هم اکنون در بخش فوریتهای پزشکی بستری است.

وی با بیان اینکه ضارب دستگیر و مورد پیگرد قانونی قرار گرفته است، ادامه داد: در نتیجه مصدومیت این پرستار بخش اورژانس شماری از همکاران وی در اعتراض به وضعیت ناایمن بیمارستان شهید جلیلی در محوطه دانشگاه علوم پزشکی دست به اجتماع صنفی زدند.

ارسال به دوستان
هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید! نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رهبر انقلاب با مذاکره از موضع قدرت مخالفتی ندارند