فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۲-۱۱-۱۴۰۲
کد ۹۴۰۲۰۶
انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۲-۱۱-۱۴۰۲

آغاز ساخت نیروگاه جدید اتمی در بندرعباس

آغاز ساخت نیروگاه جدید اتمی در بندرعباس
در هیاهوی تحریم‌ها، ابتدای هفته یازدهمین ماهواره به فضا پرتاب شد و در آخر هفته نیروگاه اتمی پایه‌گذاری شد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از آغاز ساخت نیروگاه اتمی سیریک در سواحل خلیج فارس با دستور رئیس‌جمهور خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، سپهر خلجی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
 
«‏با فرمان رییس جمهور امروز در سواحل خلیج همیشه فارس کلنگ احداث نیروگاه اتمی سیریک زده شد. به پشتوانه مردم، اراده این دولت انجام کارهایی است که تا پیش‌تر از آن پرهیز می‌شد. در هیاهوی تحریم‌ها، ابتدای هفته یازدهمین ماهواره  به فضا پرتاب شد و در آخر هفته نیروگاه اتمی پایه‌گذاری شد.»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نیروگاه اتمی ، سیریک
ارسال به دوستان
قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود چرا بلانشو «فوکو» را نویسنده‌ای در فضای ادبی می‌خواند؟ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند