فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۷۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۵
کد ۱۱۷۲۸۱۲
انتشار: ۱۶:۵۲ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۵

سفر وزیر نفت به هند

س
ملاقات و گفت‌وگوهای دوجانبه با شماری از وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس از برنامه‌های وزیر نفت در سفر به هند خواهد بود.

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد: « محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت برای شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس، صبح امروز (سوم تیر) راهی این کشور شد.

بررسی دستاوردها و ابتکارهای اعضای گروه بریکس در مسیر توسعه پایدار بخش انرژی و بحث و تبادل‌نظر درباره ظرفیت‌های همکاری در چارچوب گروه بریکس از محورهای اصلی برگزاری نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس در هند خواهد بود.

شایان ذکر است که وزیر نفت در جریان این سفر با هاردیپ سینگ پوری، وزیر نفت و گاز طبیعی هند برای گفت‌وگو درباره ظرفیت‌های همکاری تهران و دهلی‌نو در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دیدار می‌کند.

تمرکز  ایران بر حداکثرسازی همکاری با هند و توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی است.

ملاقات و گفت‌وگوهای دوجانبه با  شماری از وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس از دیگر برنامه‌های وزیر نفت در این سفر خواهد بود.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان نیویورک تایمز: داماد ترامپ به جمع میلیاردرها پیوست سنتکام: علی حسین العلوی را کشتیم پایان ارائه شهادت نتانیاهو در 3 پرونده‌ فساد