کد خبر ۱۸۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۹ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۲۶۰۹
انتشار: ۰۰:۱۹ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۰

اردوغان: شخصا به اوباما علاقه دارم

  العالم نوشت: "رجب طیب اردوغان" در مصاحبه ای تلویزیونی در نیویورک با اظهار ارادت به رییس جمهوری آمریکا، تاکید کرد که شیفته باراک اوباما شده است.

اردوغان در این مصاحبه، خطاب به بشار اسد گفته است: "نمی توانی بیش از این با زور در قدرت باقی بمانی و در مقابل خواست مردم بایستی".

اردوغان در بخش دیگری از اظهارات خود، با آرزوی موفقیت برای باراک اوباما جهت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۲، خاطرنشان کرد: "من شخصا به اوباما علاقه دارم. و در ارتباط با سیاستهای او، امیدوارم که هرچه بیشتر موفق باشد".

اردوغان در این حمایت سرسختانه هیچ اشاره ای به جانبداری قاطع اوباما در سازمان ملل از رژیم صهیونیستی نکرد. این درحالی است که اردوغان همواره سعی کرده است در مواضعش، خود را دشمن این رژیم در منطقه نشان دهد.
برچسب ها: اردوغان ، اوباما
ارسال به دوستان
«دختران قاجاری در کلاس درس»؛ 130 سال قبل (عکس) عراقچی: تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد/ برخی پول های مسدود شده آزاد شدند / طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد معمای نام‌گذاری خودروهای مرسدس‌ بنز؛ هر حرف و عدد چه معنایی دارد؟ چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی