فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۲۱۳۲
انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۲

حریق در ساختمان دولتی لاهور 8 کشته داد

 آتش‌سوزی در یک ساختمان دولتی 13 طبقه در شهر «لاهور» پاکستان جان دست‌کم هشت تن را گرفت و شش تن دیگر را مجروح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از یونایتدپرس، ماموران آتش‌نشانی از روز پنجشنبه تا نخستین ساعات امروز (جمعه) همچنان برای اطفاء حریق و مهار شعله‌های سرکش آتش در این ساختمان تلاش می‌کردند.

به گفته مقام‌های پلیس پاکستان، این حادثه در ساختمان 13 طبقه سازمان توسعه و عمران لاهور، مرکز ایالت «پنجاب» در شرق پاکستان رخ داده است. هنوز مشخص نیست که در زمان آغاز آتش‌سوزی، چند نفر در داخل ساختمان بوده‌اند.

روزنامه «اکسپرس تریبیون» در گزارشی دراین‌باره آورده است که تاکنون 15 نفر از افراد داخل ساختمان ناپدید شده‌اند.

مقام‌های پاکستانی احتمال می‌دهند که نقص فنی در سیستم برق طبقه هفتم ساختمان موجب آتش‌سوزی شده است.
ارسال به دوستان
موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند