فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۸۰۶۵۲
انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۲

مبتلایان به دیابت درمان سرماخوردگی را جدی بگیرند

مبتلایان به دیابت باید درمان هر نوع بیماری سطحی از جمله سرماخوردگی را جدی بگیرند چرا که این بیماری می تواند سیستم سوخت و ساز بدن را مختل کرده و موجب افزایش قند خون شود.

اسدالله رجب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با تاکید بر اینکه مبتلایان به دیابت باید ابتلا به هر بیماری سطحی را نیز جدی بگیرند گفت: هر نوع عفونت و یا بیماری ویروسی که بتواند استرس در بیمار ایجاد کند موجب افزایش قند خون در افراد دیابتی می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیماران مبتلا به دیابت باید نسبت به سلامت بدنشان حساسیت خاصی داشته باشند افزود: بیماران دیابتی باید به این نکته دقت کنند که هر بیماری از جمله سرماخوردگی را حدی گرفته و برای درمان آن به پزشک مراجعه کنند.

رجب یاد آور شد: هر بیماری که با تب همراه باشد می تواند سیستم سوخت و ساز بدن را مختل کرده و موجب افزایش قند خون شود بنابراین مبتلایان به دیابت در این شرایط بیشتر از سایر افراد در معرض خطر قرار دارند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دیابت ، سرماخوردگی
ارسال به دوستان
توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند