فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۴۱۸۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۶
کد ۵۹۴۱۸۶
انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۶

کیهان: خرید هواپیما اولویت ندارد

عصر ایران
سقوط هواپیما  زمان مناسبی برای حمله نه به منتقدان ولو با دروغگویی و تحریف و ناجوانمردی بلکه، موضوع مناسبی برای نقد و تاختن به دولت‌هایی بود که با تحریم‌های ظالمانه مردم ایران را هدف قرار می‌دهند.

کیهان نوشت: منتقدان برجام با خرید هواپیمای جدید مخالف نیستند.منتقدان بر آن بودند و هستند که در شرایط فعلی، چه خوب است که اولویت را نه توسعه ناوگان هوایی به هر بهایی ولو منت‌کشی و ذلت قرار دهیم بلکه، راه زمینی را امن و گسترده سازیم.

از سال 84 تا 94 تلفات هوایی ایران 500 کشته بود و در همان مدت، میزان تلفات جاده‌ای 219 هزار نفر! با این شرایط، آیا فهم این مسئله خیلی سخت و جانکاه است که اولویت ما هم‌اینک باید توسعه و ایمن‌سازی حمل‌ونقل و مسافرت زمینی قرار گیرد؟  از طرفی دیگر! سقوط هواپیما  زمان مناسبی برای حمله نه به منتقدان ولو با دروغگویی و تحریف و ناجوانمردی بلکه، موضوع مناسبی برای نقد و تاختن به دولت‌هایی بود که با تحریم‌های ظالمانه مردم ایران را هدف قرار می‌دهند.

برچسب ها: کیهان ، هواپیما
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۳۴
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
1
16
اگر عزیزان خودتون هم توی هواپیما بودند همین را می گفنید؟ بدانید که خداوند به رفتار و کردار همه ما آگاه است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
1
14
کیهان لطفا ذرت وپرت نکنید...............
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
1
11
یکی نیست به اینها بگه آقا جان ، توسعه ی حمل و نقل عمومی باعث کاهش حمل و نقل شخصی و کاهش تلفات میشه!؟ هواپیما یکیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
1
13
خداوکیلی تو یکی دیگه ...شو که حال بهم زنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
1
10
عمو جان تغداد جابجایی مسافر هوایی باید نشبت گرفته بشه با تغداد زمینی. اون وقت مغلوم میشه چه خبره
ضمنا باید به هر دوش رسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
1
15
این که آدم چشمش رو به روی واقعیات ببنده واقعاً جای تعجب داره. اولاً نسبت تعداد افرادی که با هواپیما مسافرت میکنند رو با افرادی که با اتومبیل مسافرت میکنند مقایسه کنید بعد آمار بدید. گذشته از این چون تعداد کشته ها کمتره پس ایرادی نداره مردم بمیرن؟ استدلال از این مزخرف تر هم داریم که چون کشته کمه ایرادی نداره که ۵۰ سال از تکنولوژی روزدنیا عقب باشیم؟ چقدر زندگی ما بی ارزشه!!!
شکار نیروی پنجم طبیعت؛ فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان ۱۰ قانون رانندگی در کشورهای دیگر که آمریکایی‌ها از آن بی‌خبرند الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا