فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۳-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۴۵۷۷۳
انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۳-۱۲-۱۴۰۲

رضازاده: به خاطر دیابت بستری شدم

رضازاده: به خاطر دیابت بستری شدم
حسین رضازاده: پزشکان تشخیص دادند که به دلیل عفونت پا به خاطر دیابت برای درمان در بیمارستان بستری باشم. انگشت پایم را جراحی کردم و آنتی بیوتیک مصرف می‌کنم.

قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: به خاطر دیابت در بیمارستان بستری شدم و مشکل خاصی نیست. به احتمال فراوان فردا یا پس فردا مرخص می‌شوم.

حسین رضازاده پس از بستری شدن در بیمارستان در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: پزشکان تشخیص دادند که به دلیل عفونت پا به خاطر دیابت برای درمان در بیمارستان بستری باشم. انگشت پایم را جراحی کردم و آنتی بیوتیک مصرف می‌کنم.

قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: مشکل خاصی نیست و فردا یا پس فردا مرخص می‌شوم. از تمام مردم ایران که در این چند ساعت گذشته پیگیر احوالم بودند، متشکرم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: حسین رضازاده ، دیابت
ارسال به دوستان
کمک فوری برای درمان 2 مادر بیمار و پدری که سرطان دارد منظرۀ شهر «کاشان» در دوران ناصرالدین شاه تارا رضایی؛ از المپیاد فیزیک تا بنیان‌گذاری استارتاپ هوش مصنوعی در سیلیکون‌ولی مرکز وکلای قوه قضاییه اطلاعیه داد زلزله ونزوئلا زنگ خطر برای برج‌های ساحلی شمال ایران/خطر پنهان امواج بلندپریود زنان باردار در معرض ۴۵ ماده شیمیایی رایج قرار دارند قیمت دلار امروز شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ روایت جدیدی از ترور کمال خرازی از طریق نفوذ به بیمارستان (+فیلم) رگبار باران در ۵ استان شمالی آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ۱۴۰۵ سود بانکی ۴۰ درصدی تصویب نشده، در دست مطالعه است این اختلال در زنان ۵ سال دیرتر از مردان نمایان می‌شود دخالت کاخ سفید در انتشار مدل جدید هوش مصنوعی «اوپن‌ای‌آی» دیدنی های امروز؛ از امدادرسانی به زلزله زدگان ونزوئلا تا آیین های عزاداری در عاشورا ۵ میان‌وعده شیرین و سالم زیر ۱۰۰ کالری که هوس شیرینی را مهار می‌کنند